Penulis

Hai, Assalamualaikum,

Nama saya Amran. Blog ini cerita pengalaman saya jalan-jalan seluruh dunia. Mungkin kalian juga dah pernah sampai ke destinasi yang saya cerita. Tak apa la, ini cerita dari sudut pandangan mata saya. Boleh kongsi juga pengalaman kalian di ruang komen.

Jalan-jalan menjadi hobi saya setelah saya berkahwin. Masa bujang, jalan-jalan adalah satu perkara yang paling pantang saya buat. Tapi dah dijodohkan dengan seorang yang suka berjalan, maka saya juga menjadi pengemar aktiviti berjalan.

Aktiviti macam ni perlukan duit yang banyak. Tapi saya bukanlah banyak duit pun. Ada sikit-sikit tu pakai je la. Abis cari semula. Rezeki tu kan datang dari Allah. Tak payah nak rungsing tentangnya. Sebagai Hamba, ikut je apa yang diperintah dan tinggal apa yang dilarang. Insyallah semuanya ok.

LANGKAWI 12/14
Salam Manis Salam Sayang Buat Anda Semua..
    Blogger Comment
    Facebook Comment